СТЕЙКХОЛДЕРСЬКИЙ ПІДХІД ДО МОНІТОРИНГУ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА В СИСТЕМІ СТРАТЕГІЧНОГО УПРАВЛІННЯ

Васильєва Т.А.

Сумський державний університет,
м. Суми, Україна

Боронос В.М.

Сумський державний університет,
м. Суми, Україна

Захаркін О.О.

Сумський державний університет,
м. Суми, Україна

Білоус Ю.Г.

Сумський державний університет,
м. Суми, Україна


Сторінки: 154-158

Мова оригіналу: українська

DOI: 10.21272/1817-9215.2019.1-21

Анотація:

В статті розглядаються підходи до здійснення моніторингу діяльності підприємства, як складової системи його стратегічного управління. Проаналізовані позиції сучасних науковців, щодо питань моніторингу діяльності підприємства та зроблено висновок щодо необхідності участі у ньому всіх стейкхолдерів підприємства для врахування їх інтересів. Запропоновано стейкхолдерський підхід до моніторингу діяльності підприємства в системі стратегічного управління та визначена роль різних груп стейкхолдерів в його реалізації.

Ключові слова: 
стейкхолдери, моніторинг, стратегічне управління.

Посилання:

  1. Галіцин В. К., Суслов О. П., Самченко Н. К. Концептуальні засади моніторингу. Бізнес Інформ. 2013. № 9. С. 330–335.
  2. Берідзе Т. М. Формування моніторингу економічного стану підприємства як складової системи стратегічного управління. Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія Економічні науки. Випуск 6. Частина 2. 2014 с. 97-100
  3. Рябкова О. В. Концептуальна модель моніторингу економічних показників результативності підприємства. Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. 2015. № 835. С. 97-104. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VNULPM_2015_835_16 (дата звернення 16.01.2019)
  4. Іванієнко К. В. Моніторинг стратегічної ситуації розвитку експортного потенціалу промислового підприємства: Матеріали міжнар. наук.-практ. Інтернет-конф. «Конкурентоспроможність та інновації: проблеми науки та практики» (Харків, 17-18 листопада 2016 р.). Х. : ВД «Інжек», 2016. С. 330-333.
  5. Мізік Ю.І., Конопліна О.О. Стратегічний моніторинг як інструмент управління діловою репутацією підприємств водопостачання та водовідведення. Науковий вісник Ужгородського національного університету. 2018. Випуск 22. Частина 2. С. 120-123.
  6. Василенко В. О., Шматько В. Г. Інноваційний менеджмент: навчальний посібник [видання 3–е, вип. та доп.]. Київ: Центр навчальної літератури, 2005. – 440 с.
  7. Брігхем Є.Ф. Основи фінансового менеджменту: Підручник: Пер. з англ. К.: Молодь, 1997. 1000 с.
  8. Zakharkin, O.O. Zakharkina L.S. Stakeholder approach to the value-based management of the enterprise innovation activity. Financial and credit activity: problems of theory and practice. 2017. № 2 (23). С. 133-139.
  9. Гетьман О. О. Економіка підприємства: Навч. посіб. – 2-ге видання / О. О. Гетьман, В. М. Шаповал. К.: Центр учбової літератури, 2010. – 313 с.
  10. Параметри ЦП Індексу ПФТС. URL: http://pfts.ua/trade-info/indexes/shares-indexes (дата звернення: 03.01.2019).