STAKEHOLDER APPROACH TO MONITORING THE ENTERPRISE'S ACTIVITIES IN THE STRATEGIC MANAGEMENT SYSTEM

Т. Vasilyeva

Sumy State University,
Sumy, Ukraine

tavasilyeva@fem.sumdu.edu.ua
 

V. Boronos

Sumy State University,
Sumy, Ukraine

 

O. Zakharkin

Sumy State University,
Sumy, Ukraine

 

Iu. Bilous

Sumy State University,
Sumy, Ukraine

 


Pages: 154-158


Original language: Ukrainian

DOI: 10.21272/1817-9215.2019.1-21

Summary:

The article discusses approaches to monitoring the activity of an enterprise as part of its strategic management system. The positions of modern scientists on the issues of monitoring the activity of the enterprise are analyzed and the conclusion is made about the necessity of participation in it of all stakeholders of the enterprise to take into account their interests. The stakeholder approach to monitoring the activity of the enterprise in the strategic management system is proposed and the role of different stakeholder groups in its implementation is defined.

Keywords:
stakeholders, monitoring, strategic management.

Reference:
  1. Галіцин В. К., Суслов О. П., Самченко Н. К. Концептуальні засади моніторингу. Бізнес Інформ. 2013. № 9. С. 330–335.
  2. Берідзе Т. М. Формування моніторингу економічного стану підприємства як складової системи стратегічного управління. Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія Економічні науки. Випуск 6. Частина 2. 2014 с. 97-100
  3. Рябкова О. В. Концептуальна модель моніторингу економічних показників результативності підприємства. Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. 2015. № 835. С. 97-104. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VNULPM_2015_835_16 (дата звернення 16.01.2019)
  4. Іванієнко К. В. Моніторинг стратегічної ситуації розвитку експортного потенціалу промислового підприємства: Матеріали міжнар. наук.-практ. Інтернет-конф. «Конкурентоспроможність та інновації: проблеми науки та практики» (Харків, 17-18 листопада 2016 р.). Х. : ВД «Інжек», 2016. С. 330-333.
  5. Мізік Ю.І., Конопліна О.О. Стратегічний моніторинг як інструмент управління діловою репутацією підприємств водопостачання та водовідведення. Науковий вісник Ужгородського національного університету. 2018. Випуск 22. Частина 2. С. 120-123.
  6. Василенко В. О., Шматько В. Г. Інноваційний менеджмент: навчальний посібник [видання 3–е, вип. та доп.]. Київ: Центр навчальної літератури, 2005. – 440 с.
  7. Брігхем Є.Ф. Основи фінансового менеджменту: Підручник: Пер. з англ. К.: Молодь, 1997. 1000 с.
  8. Zakharkin, O.O. Zakharkina L.S. Stakeholder approach to the value-based management of the enterprise innovation activity. Financial and credit activity: problems of theory and practice. 2017. № 2 (23). С. 133-139.
  9. Гетьман О. О. Економіка підприємства: Навч. посіб. – 2-ге видання / О. О. Гетьман, В. М. Шаповал. К.: Центр учбової літератури, 2010. – 313 с.
  10. Параметри ЦП Індексу ПФТС. URL: http://pfts.ua/trade-info/indexes/shares-indexes (дата звернення: 03.01.2019).