ІНСТИТУЦІЙНІ ЗМІНИ СОЦІАЛЬНОГО СЕКТОРУ: ДОСВІД США ТА ЯПОНІЇ ДЛЯ РОЗВИТКУ СИСТЕМИ ОСВІТИ ДОРОСЛИХ В КИТАЇ

Автори:

Huo Zhiping

Сумський національний аграрний університет,
м. Суми, Україна

Yin Haiyan

Сумський національний аграрний університет, 
м. Суми, Україна

Mykhailov Andrii

Сумський національний аграрний університет, 
м. Суми, Україна


Сторінки: 95-98

Мова оригіналу: англійська

DOI: 10.21272/1817-9215.2019.1-13

Анотація:
Відколи населення Китаю почало старіти, все більше уваги приділяється освіті для людей похилого віку. Такі розвинені країни, як США, Японія, які відносно рано вступили в старече суспільство, в освіті літніх людей накопичили багатий досвід. Запозичивши їхній досвід, ми можемо краще розвивати освіту для людей похилого віку та сприяти розвитку людських ресурсів серед людей похилого віку.

Ключові слова: 
старіння суспільства, освіта дорослих, соціальний сектор.

Посилання:

  1. Statistical communique on China's national economic and social development in 2018. National bureau of statistics [Online]. Available at:http://www.stats.gov.cn/tjsj/zxfb/201902/t20190228_1651265.html
  2. Population aging national education lecture hall report. [Online]. Available at: http://www.cncaprc.gov.cn/channels/868.html
  3. Population Division of United Nations World Health Statistics of WHO 2018. WHO
  4. Han Shujie. (2006). Successful experience and enlightenment of American education for the aged. Journal of college of adult education, hubei university, 24(1), 52-55.
  5. Han Shujie. (2006). Implementation methods and implications of elderly education in Japan. Journal of Inner Mongolia normal university: educational science edition (7), 43-45.
  6. Chinese association of universities for the aged [Online]. Available at: http://www.caua1988.com/index.asp
  7. Ministry of education of the People's Republic of China [Online]. Available at:http://www.moe.gov.cn/srcsite/A03/moe_634/201706/t20170614_306900.html