КОНЦЕПЦІЯ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ ДЛЯ ОРГАНІЗАЦІЙНОГО РОЗВИТКУ
Автори:
Скринник О.В.
м. Суми, Україна
Питання про використання технологій штучного інтелекту в організаційному розвитку слід розглядати двояко: з одного боку, організація повинна бути підготовлена до технологічних нововведень, а з іншого боку, рішення щодо штучного інтелекту повинні відповідати вимогам процесів організаційного розвитку і таким чином задовольняти потреби підприємства.
На цей час відомо багато способів застосування штучного інтелекту в компанії. Деякі вчені роблять спроби концепційно описати штучний інтелект для організаційних процесів. Звісно такі підходи ще не задовольняють потреби сучасних організацій, але мають великий потенціал для майбутнього.
Ця стаття описує концепцію штучного інтелекту для вирішення проблем та покращення процесів організаційного розвитку. При цьому основною метою концепції є надання обрису загальної структури, а не пропозиція використання окремих технологій та методів.
Посилання:
- Behrens D. A., Berlinger S., Wall F. Phrasing and Timing Information Dissemination in Organizations: Results of an Agent-Based Simulation. / Edit.board: S. Leitner and F. Wall (eds.). Artificial Economics and Self Organization, Lecture Notes in Economics and Mathematical Systems. 2014. № 14. 179-190.
- Burgess, A. The Executive Guide to Artificial Intelligence. How to identify and implement applications for AI in your organization. Springer International Publishing. 2018. P. 3.
- Business Intelligence. Kompakt-Lexikon Wirtschaftsinformatik. Wiesbaden: Springer Fachmedie 2013. P. 1-10.
- Ðurić B. O. Organisational Metamodel for Large-Scale Multi-Agent Systems: First Steps Towards Modelling Organisation Dynamics. ADCAIJ: Advances in Distributed Computing and Articial Intelligence Journal. Regular Issue. 2017. 6, № 3. P. 17-27
- Hall R. I. A Study of Policy Formation in Complex Organizations: Emulating Group Decision-Making with a Simple Artificial Intelligence and a System Model of Corporate Operations. Journal of Business Research. 1999. № 45. 157–177.
- Hecker D., Döbel I., Petersen U., Rauschert A., Schmitz V., Voss A. Zukunftsmarkt künstliche Intelligenz. Potenziale und Anwendungen. Fraunhofer-Allianz Big Data. 2017. URL: https://www.iais.fraunhofer.de/content/dam/bigdata/de/documents/Publikationen/KI-Potenzialanalysepdf (дата звернення 20.03.2019)
- ZestFinance Introduces Machine Learning Platform to Underwrite Millennials and Other Consumers with Limited Credit History. 2017. URL: https://www.businesswire.com/news/home/20170214005357/en/ZestFinance- Introduces-Machine-Learning-Platform-Underwrite-Millennials (дата звернення 20.03.2019)
- Pigge E., Tzudnowski I. Kuenstliche Intelligenz: Continental staerkt weltweites Experten-Netzwerk bis 2021. Press release. 2018. URL: https://www.continental-corporation.com/de/presse/pressemitteilungen/artificial-intelligence-and-robotics-149666 (дата звернення 20.03.2019)
- Marr, B. The Amazing Ways How Unilever Uses Artificial Intelligence To Recruit & Train Thousands Of Employees. URL: https://www.forbes.com/sites/bernardmarr/2018/12/14/the-amazing-ways-how-unilever-uses-artificial-intelligence-to-recruit-train-thousands-of-employees/#1dc0386e6274 (дата звернення 20.03.2019)
- Artificial Intelligence (AI). URL: https://www.gartner.com/it-glossary/artificial-intelligence (дата звернення 20.03.2019)
- Spiralen. URL: https://mathepedia.de (дата звернення 20.03.2019)
- Software for IT recruiting. URL: http://www.pomato.com (дата звернення 20.03.2019)
- Speed is your greatest recruiting asset. URL: https://www.textrecruit.com (дата звернення 20.03.2019)
- Jakiela J. A Distributed Artificial Intelligence Approach to Computational Organization Theory. International Advances in Economic Research. Volume 5, Issue 4. P. 515–515.
- Jarrahi M. H. Artificial intelligence and the future of work: Human-AI symbiosis in organizational decision making. Business Horizons. 2018. № 61. P. 577—586
- Klashanov F. Artificial intelligence and organizing decision in construction. Procedia Engineering. 2016. № 165. P. 1016 – 1020.
- Künstliche Intelligenz in der Logistik. Begriffe, Anwendungen und Perspektiven. (2018) SSI Schäfer. Whitepaper. P. 18.
- Li Z., Sun D., Zhu R., Lin Z. Detecting event-related changes in organizational networks using optimized neural network models. PLoS ONE. 2017. № 12(11).
- Wilde Th. Customer Engagement mit Chatbots und Collaboration Bots: Vorgehen, Chancen und Risiken zum Einsatz von Bots in Service und Marketing. /board: P. Gentsch, Kuenstliche Intelligenz für Sales, Marketing und Service. Springer Fachmedien Wiesbaden GmbH. 2018. P. 138-149.