ТЕХНОЛОГІЇ ПРОСУВАННЯ КОМПАНІЙ В СУЧАСНОМУ БІЗНЕС СЕРЕДОВИЩІ

Валентин Ковальов

Сумський державний університет,
м. Суми, Україна
v.kovalov@student.sumdu.edu.ua 

Євген Нейман

Підприємць,
м. Суми, Україна
evg_sqrt@ukr.net

Максим Дубовенко

Директор ТОВ «Сайтплюс»
м. Суми, Україна
dubovenko.max@gmail.com

 

Олександр Кайлюк

Сумський державний університет,
м. Суми, Україна
oleksandrkaylyuk@ukr.net


Сторінки: 60-70

Мова оригіналу: англійська

https://doi.org/10.21272/1817-9215.2024.1-06

Анотація:

На сучасному конкурентному ринку просування товарів і послуг в Інтернет має вирішальне значення для бізнес-стратегії більшості компаній. Тому для ефективної оптимізації маркетингових стратегій важливо розуміти та систематизувати принципи, переваги та недоліки інструментів цифрового маркетингу. Ці інструменти дозволяють підприємствам швидко адаптуватися до змін ринку, забезпечуючи ефективне використання рекламного бюджету та високу віддачу від інвестицій. Крім того, Інтернет-маркетинг дозволяє створювати персоналізовані підходи до взаємодії з клієнтами, підвищуючи їх лояльність і задоволеність. Цифровий маркетинг включає діяльність з просування товарів і послуг через Інтернет. Це передбачає використання різноманітних онлайн-каналів і платформ для взаємодії з цільовою аудиторією для підвищення впізнаваності бренду, продажів і лояльності клієнтів. У цій статті розглядаються унікальні аспекти використання інструментів цифрового маркетингу, їх застосування та оптимізація. Аналізуючи теоретичні та практичні принципи сучасних інструментів цифрового маркетингу, дослідження класифікує переваги та недоліки різних методів цифрового маркетингу. У статті проаналізовано динамічне зростання кількості користувачів Інтернет в усьому світі та в Україні. Зростання кількості користувачів Інтернет сприяє розвитку цифрового маркетингу в Україні зокрема. Бренди активно впроваджують сучасні маркетингові технології, такі як SEO, SMM, контент-маркетинг, контекстна реклама та email-маркетинг, з метою охоплення цільової аудиторії. Основні розглянуті інструменти включають пошукову оптимізацію, контент-маркетинг, маркетинг у соціальних мережах, контекстну рекламу, маркетинг електронною поштою, відеомаркетинг, мобільний маркетинг і маркетинг впливових осіб. Автори підкреслюють важливість використання штучного інтелекту для персоналізації цільової аудиторії компаній. Автоматизація дозволяє компаніям заздалегідь планувати та проводити маркетингові кампанії, забезпечуючи ефективне управління часом і ресурсами, особливо для великих компаній із розгалуженими маркетинговими мережами. Автори дійшли висновку, що сучасні маркетингові технології на основі штучного інтелекту та автоматизації є запорукою успішного онлайн-просування брендів, забезпечення конкурентоспроможності та ефективності бізнесу в умовах постійних змін.

Ключові слова: 
просування, бізнес-середовище, Інтернет, цифровий маркетинг, оптимізація.

Посилання:

  1. The first advertising banner on the Internet (2020). https://uaspectr.com/2020/10/15/pershyj-reklamnyj-baner-v-interneti/
  2. 37 Search Engines to Use Other Than Google (2024). https://neilpatel.com/blog/alternative-search-engines/
  3. The Google PageRank Algorithm (2016). https://web.stanford.edu/class/cs54n/handouts/24-GooglePageRankAlgorithm.pdf
  4. The History of Google Ads 20 Years in the Making (2023). https://instapage.com/blog/google-adwords-infographic/
  5. Facebook (2024). www.britannica.com/money/Facebook
  6. Why Mobile Marketing is a Must for Every Modern Business (2023). https://savemyleads.com/blog/marketing/mobile-marketing-for-modern-business
  7. Analytical Report "Opinions and Views of the Ukrainian Population on State Electronic Services in 2023». https://www.undp.org/uk/ukraine/publications/analitychnyy-zvit-dumky-i-pohlyady-naselennya-ukrayiny-shchodo-derzhavnykh-elektronnykh-posluh-u-2023-rotsi
  8. Internal, external and SEO of online stores (2022). https://seo.ua/uk/blog/optymizatsiya-saytu
  9. SMM-маркетинг (2021). https://elit-web.ua/ua/blog/smm-marketing
  10. Email Marketing (2022). https://sendpulse.ua/ru/support/glossary/email-marketing
  11. Emotional video Marketing: what videos to create to magically increase sales (2023). https://blog.keycrm.app/uk/emocijnij-videomarketing-yaki-stvorjuvati-video-shhob-magichno-zbilshiti-prodazhi/
  12. Influencer Marketing (2024). https://blog.dropplatforma.com.ua/arbitrazh-trafika/inflyuenser-marketyng-sekrety-spivpraczi-z-zirkamy/
  13. Oklander, M., Yashkina, O., Zlatova, I., Cicekli, I., & Letunovska, N. (2024). Digital Marketing in the Survival and Growth Strategies of Small and Medium-Sized Businesses During the War in Ukraine. Marketing and Management of Innovations, 15(1), 15–28. https://doi.org/10.21272/mmi.2024.1-02
  14. Hasbullah, N. N., Kiflee, A. K. R., Anwar, S., & Ramachandran, K. K. (2024). Mapping the trend of digital transformation in omni-channel retailing: a bibliometric analysis. Marketing and Management of Innovations, 15(1), 29–40. https://doi.org/10.21272/mmi.2024.1-03
  15. Parkhomenko, N., Starchon, P., Vilcekova, L., & Olsavsky, F. (2024). Digitalization of Marketing as an Innovation Tool for Customers’ Evaluation. Marketing and Management of Innovations, 15(1), 120–130. https://doi.org/10.21272/mmi.2024.1-10
  16. Vo, T. H. G., Luong, D. B., Le, K. H. & Huynh, T. M. T. (2023). Investigating the Impact of Facebook Advertising Features on Consumer Behaviour. Marketing and Management of Innovations, 14(3), 17–25. https://doi.org/10.21272/mmi.2023.3-03
  17. Semenog, A. (2024). Dynamics of bank lending in Ukraine: influence of the development of digital innovations and technologies. Visnyk of Sumy State University. Economy Series, 1, 39-51. https://doi.org/10.21272/18179215.2024.1-04
  18. Hrytsenko, L., & Kozhushko, I. (2023). Banking Marketing Development Trends in the Context of Digitalization. Visnyk of Sumy State University. Economy Series, 4, 53-63. https://doi.org/10.21272/1817-9215.2023.4-06
  19. Pimonenko, T., Lyulyov, O., Zdoima, A., & Pimonenko, S. (2023). Marketing Strategy in Social Networks: Theoretical and Practical Basis. Visnyk of Sumy State University. Economy Series, 1, 1726. https://doi.org/10.21272/1817-9215.2023.1-02