ЛОГІСТИЧНА ТА РОЗПОДІЛЬЧА ДІЯЛЬНІСТЬ ЯК ОСНОВНІ ФАКТОРИ УСПІХУ ТОРГІВЛІ

Автори:

Сагер Л.Ю.

Сумський державний університет,
м. Суми, Україна

 

Вакулішина І.М.

Сумський державний університет,
м. Суми, Україна


Сторінки: 129-132

Мова оригіналу: українська

DOI: 10.21272/1817-9215.2019.1-17

Анотація:
Питання про місце логістики та політики розподілу вже досить відомо, проте мало хто розглядів їх одночасно. Такі різні та одночасно близькі частини діяльності фірми досить вдало поєднуються у понятті торговельної логістики. На цей час відомо багато праць (підручників, статей) стосовно даного виду логістики. Все розглядається в комплексі та мало приділяється увага складовим системи. З чого випливає необхідність розглянути її складові більш детально. Ця стаття описує місце логістики та політики розподілу як одні із ключових факторів успіх. При цьому основною метою є розкриття взаємодії цих сфер діяльності та об’єднання їх в поняті торговельної логістики.

Ключові слова: 
логістика, маркетингова політика розподілу, фактори успіху, торговельна логістика.

Посилання:

  1. Аналіз факторів мікросередовиша підприємства. URL: https://pidruchniki.com/72681/logistika/analiz_faktoriv_mikrossrsdovpsha_pidpriyemstva(дата звернення 22.01.2020)
  2. Формування взаємозв'язків маркетингу та логістики в підприємницькій діяльності. URL: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=4454 (дата звернення 22.01.2020)
  3. Розподільча логістика: сутність та канали розподілу. URL: http://ru.osvita.ua/vnz/reports/management/13499/ (дата звернення 22.01.2020)
  4. Торговельна логістика.URL: https://pidruchniki.com/1329091262330/logistika/vstup_torgovelna_logistika(дата звернення 22.01.2020)
  5. Логістика як складова успішного бізнесу. URL: https://www.bio-norma.com/post/logistyka-yakskladova-uspishnogo-biznesu/(дата звернення 22.01.2020)