PUBLIC INTEGRITY INDEX: THE VISEGRAD COUNTRIES’ EXPERIENCE

Ус Я.О.

Сумський державний університет,
м. Суми, Україна

Люта О.В.

Сумський державний університет,
м. Суми, Україна

o.liuta@uabs.sumdu.edu.ua

Васильєва Т.А.

Сумський державний університет,
м. Суми, Україна

Кириченко К.І.

Сумський державний університет,
м. Суми, Україна
k.kyrychenko@dir.sumdu.edu.ua


Сторінки: 132-137

Мова оригіналу: англійська

DOI: 10.21272/1817-9215.2019.2-18

Анотація:
Впровадження реформ у країнах Східної та Центральної Європи, навіть з урахуванням відмінностей між ними, демонструє позитивний рух до зниження рівня корупції.
Однак більшість громадянського суспільства не достатньо сприймає позитивні наслідки реформ. Більше того, демократизацію та ринкову економіку неможливо оцінити високо через політичні конфлікти, економічні кризи, корупцію та непрозорість внутрішньої приватизації. З огляду на вищезазначене, це дослідження спрямоване на
теоретичне дослідження значення Індексу суспільної доброчесності у боротьбі з корупцією. Автори зазначили, що Індекс суспільної доброчесності вважається новим підходом до дослідження рівня антикорупційних реформ. Нині представлена ​​всебічна картина контролю над корупцією у 117 країнах.
Слід зазначити, що глобальна корупція може бути подолана спільними зусиллями на міжнародному рівні.
Автори вказали, що ефективна стратегія боротьби з корупцією вимагає співпраці уряду, бізнес-сектору, громадянського суспільства, а також наукової спільноти з метою розробки, реалізації та оцінки антикорупційних стратегій та політики. Більше того, було зазначено, що між теорією корупції та практикою існує розрив. Отримані результати в цьому дослідженні можуть бути розглянуті в науковому товаристві для подальшого дослідження в галузі антикорупційного управління.

Ключові слова: 
індекс доброчесності, країни Вишеграду, корупція, антикорупційна політика

Посилання:
1. Roberto Martinez B. Kukutschka (2018). Optimizing anticorruption: the long arm of the law vs. the invisible hand of the market? European Research Centre for Anti-Corruption and State-Building Hertie School of Governance. Working Paper No. 57. Retrived from: https://www.againstcorruption.eu/wpcontent/uploads/2019/07/WP57-2.pdf
2. Mungiu-Pippidi A., Johnston, M. (2017) Transition to good governance. Creating virtuous circles of anticorruption. Elgar. Retrived from: https://www.againstcorruption.eu/publications/transitions-to-goodgovernance-creating-virtuous-circles-of-anti-corruption/
3. Кwilinski, A. (2018). Mechanism of Modernization of Industrial Sphere of Industrial Enterprise in Accordance with Requirements of the Information Economy. Marketing and Management of Innovations, 4, 116- 128. http://doi.org/10.21272/mmi.2018.4-11
4. Dkhili, H. (2018). Environmental performance and institutions quality: evidence from developed and developing countries. Marketing and Management of Innovations, 3, 333-244. http://doi.org/10.21272/mmi.2018.3- 30
5. Pimoenenko, T., Chyhryn, O., & Liulov, O. (2018). Green Entrepreneurship as an Integral Part of the National Economy Convergence. National Security & Innovation Activities: Methodology. Policy and Practice: a monograph.
6. Kliestikova, J., & Janoskova, K. (2017). Branding with understanding: how national profile of consumer influences brand value perception. Marketing and Management of Innovations, 3, 149-157. http://doi.org/10.21272/mmi.2017.3-14
7. Pimonenko, T., Lyulyov, O., Chygryn, O., & Palienko, M. (2018). Environmental Performance Index: relation between social and economic welfare of the countries. Environmental Economics, 9(3), 1. Вісник СумДУ. Серія «Економіка», № 2’ 2019 137
8. Abaas, M. S. M., Chygryn, O., Kubatko, O., Pimonenko, T. (2018) Social and economic drivers of national economic development: the case of OPEC countries. Problems and Perspectives in Management. No: 4, P.155-168. Retrived from: https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=712765
9. Raišienė, A. G., Vasilyeva, T., Lyulyov, O., Pimonenko, T. (2018). Public Governance efficiency and macroeconomic stability: examining convergence of social and political determinants. Problems and Perspectives in Management. No: 2, P.241-255. Retrived from: https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=790566
10. Lyulyov, O., Chygryn, O., and Pimonenko, T. (2018). National Brand as a Marketing Determinant of Macroeconomic Stability. Marketing and Management of Innovations, 3, 142-152. http://doi.org/10.21272/mmi.2018.3-12
11. Bublyk, Myroslava and Koval, Viktor and Redkva, Oksana, Analysis Impact of the Structural Competition Preconditions for Ensuring Economic Security of the Machine Building Complex (December 31, 2017). Marketing and Management of Innovations, Маркетинг і менеджмент інновацій, 2017, № 4 . Available at SSRN: https://ssrn.com/abstract=3184338 or http://dx.doi.org/10.2139/ssrn.3184338
12. Vasilyeva, T., Lyeonov, S., Lyulyov, O., Kyrychenko, K. (2018). Macroeconomic Stability and Its Impact on the Economic Growth of the Country. Montenegrin Journal of Economics Vol. 14, No. 1 (2018), 159-170
13. Люльов, О. В. (2009). Теоретичні основи формування механізму визначення пріоритетності та узгодженості цілей на підприємстві. Механізм регулювання економіки, (4), 110-122.
14. Kaffenberger, M. The effect of educational attainment on corruption participation in sub-Saharan Africa [Text] / Michelle Kaffenberger ; Graduate School of Vanderbilt University. – 2012. – May. - 52 р.
15. Keser, H. Y. Effects Of Higher Education On Global Competitiveness: Reviews In Relation With European Countries And The Middle East Countries [Text] / Hilal Yildirir Keser // Annals of the „Constantin Brâncuşi” University of Târgu Jiu. Economy Series. - 2015. – Vol. 1, Issue 1. – P. 58-68.
16. Ozkok, Z. Financing Education in Europe: The Globalization Perspective [Text] / Zeynep Ozkok // Economics & Politics. – 2017. – Vol. 29, Issue 1. – P. 69–90.
17. Vasylieva, T. A., Lieonov, S. V,. Petrushenko, Yu. M., Vorontsova, A. S. (2017). Investments in the system of lifelong education as an effective factor of socio-economic development. Vol 2, No 23
18. The Global Competitiveness Report 2016–2017 [Electronic resource]: Insight Report / editor Klaus Schwab ; World Economic Forum. – Geneva, 2016. – Available at: www.weforum.org/gcr
19. Index of Public Integrity (2018). Retrived from: https://integrity-index.org/
20. Mungiu-Pippidi, Alina, Ramin Dadasov, Roberto Martínez B. Kukutschka, Natalia Alvarado, Victoria Dykes, Niklas Kossow, and Aram Khaghaghordyan. 2017. Index of Public Integrity, European Research Centre for Anti-Corruption and State-Building (ERCAS). http://www.integrity-index.org
21. The Global Competitiveness Report 2015-2016. World Economic Forum. Retrieved from: http://reports.weforum.org/global-competitiveness-report-2015- 2016/?doing_wp_cron=1580656907.5209820270538330078125
22. Doing Business Data (2018). Retrieved from: https://www.doingbusiness.org/en/data
23. International Budget Partnership (2018). The Open Budget Survey. Retrieved from: http://www.internationalbudget.org/opening-budgets/open-budget-initiative/open-budget-survey/ 24. About Freedom of the Press (2018). Freedom house Retrieved from: https://freedomhouse.org/reporttypes/freedom-press
25. Internet World Stats (2018). Retrieved from: https://www.internetworldstats.com/
26. Kvon, D. (2015) Corruption Perception Index: assessment of methodology. Power, No. 6. Retrieved from: https://cyberleninka.ru/article/n/indeks-vospriyatiya-korruptsii-otsenka-metodologii
27. Mungiu-Pippid, A. (2018). Are we winning against corruption? European Research Centre for AntiCorruption and State-Building. Retrieved from: https://integrity-index.org/wp-content/uploads/2017/12/Integrityin-the-World-2017_edit.pdf
28. Mungiu-Pippidi, A., Dadašov, R. (2016). Measuring Control of Corruption by a New Index of Public Integrity. European Research Centre for Anti-Corruption and State-Building. Working Paper No. 48. Retrieved from: https://www.againstcorruption.eu/wp-content/uploads/2016/04/WP-48-IPI.pdf